Zakup i dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Mała Wieś, ul. Jana Kochanowskiego 1, 09-460 Mała Wieś (pok. nr 9 – Sekretariat) w terminie do dnia 19.11.2025 r. do godz. 10:00 w zamkniętej i opisanej kopercie „Zakup i dostawa sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej”.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Zapytanie ofertowe RGK.272.11.2025.AK.2 - pdf

Zapytanie ofertowe RGK.272.11.2025.AK.2 - word

Załącznik nr 1 - Formularz cenowo-ofertowy

Załącznik nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 3 - Wzór umowy

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 listopada 2025 13:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Ewelina Kołodziejska
Ilość wyświetleń: 72
21 listopada 2025 08:31 (Adam Kacprzak) - Zmiana treści zakładki.
12 listopada 2025 13:23 (Ewelina Kołodziejska) - Zmiana treści zakładki.
12 listopada 2025 13:23 (Ewelina Kołodziejska) - Zmiana treści zakładki.